- پردیس بین المللی کیش
- تجارت الكترونيكي
تجارت الکترونیک به عنوان یکی از مباحث مهم فناوری اطلاعات و ارتباطات، مورد تاکید کارشناسان این حوزه و دربرگیرنده هرگونه تجارت و تعامل در بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات میباشد. خرید و فروش و تبادل هرگونه کالا، خدمات و یا اطلاعات از طریق شبکههای رایانهای یا انجام مبادلات تجاری در یک قالب الکترونیکی از تعاریفی است که برای تجارت الکترونیکی بیان شده است که به سرعت در حال جایگزینی با روشهای تجارت سنتی بوده و بسیاری از کشورها، بهرهمندی از آن را سرلوحه استراتژیهای کسبوکار خود قرار دادهاند. رشته تجارت الکترونیک، رشته روز و رشته آینده است. چرا که رشد سریع و فزاینده آن در جهان بهگونهای است که ساختار تجارت، بانکداری، رسانههای اجتماعی و کلیه مولفه¬های کسبوکار همچون محصول، مصرفکننده، فروشنده، واسطهها و فراهمکنندگان خدمات پشتیبان، بهشدت تحتتأثیر این روند میباشند و بسیاری از فعالان بازار در دنیای مدرن امروز برای حفظ موقعیت و توسعه تجارت خود، چارهای جز پذیرش آن ندارند. امروزه به گواه شواهد و آمار رسمی، بسیاری از موفقترین و ثروتمندترین افراد دنیا، مالکان و فعالان عرصه تجارت الکترونیک بودهاند.

نام درس
|
تعداد واحد
|
---|---|
دروس اجباری
|
12
|
دروس اختیاری
|
12
|
سمینار
|
2
|
پایان نامه
|
6
|
مجموع
|
32
|
دروس تخصصی-اجباری(۱۲واحد)
|
تعداد واحد
|
---|---|
مدیریت زنجیره عرضه
|
3
|
مهندسی سیستمهای تجارت الکترونیک
|
3
|
امنیت تجارت الکترونیکی
|
3
|
بازاریابی الکترونیکی
|
3
|
هوش تجاری
|
3
|
سیستمهای پرداخت الکترونیکی
|
3
|
استراتژیهای تجارت الکترونیکی
|
3
|
دروس تخصصی-اختیاری(۱۲واحد)
|
تعداد واحد
|
---|---|
برنامهریزی استراتژیک پیشرفته
|
3
|
دادهکاوی و کاربردها
|
3
|
معماری نرم افزار
|
3
|
مدیریت تیمهای مجازی
|
3
|
سیستمهای تصمیمیار هوشمند
|
3
|
مدیریت ارتباط با مشتری
|
3
|
برنامهریزی منابع بنگاه
|
3
|
ذخیره و بازیابی اطلاعات روی وب
|
3
|
مباحث ویژه در تجارت الکترونیک
|
3
|
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

نام استاد

نام استاد

نام استاد